استاد محمدی و موسسه ی قرآنی وعترت نیایش رضوان

استاد محمدی و موسسه ی قرآنی وعترت نیایش رضوان

یکی از فعالیت های محمد محمدی جانباز 70% جنگ تحمیلی مدیریت مدرسه قرآنی نیایش رضوان ( آموزش تخصصی قرآن)  می باشد.

سلام. همانطور که در بخش معرفی گروه مردان بارانی هم اشاره شد اعضای گروه تواشیح سیرت النبی هر کدام از استادان و قاریان برجسته ی قرآنی محسوب می شوند. در این قسمت به معرفی استاد محمد محمدی  و موسسه ی ایشان می پردازیم.

موسسه ی قرآنی وعترت نیایش رضوان درسال 1390 با مدیریت جانباز بزرگوار آقای محمد محمدی  ویژه ی خواهران و برادران تاسیس گردید و در رشته های حفظ صوت و لحن وصحیح خوانی کار خود را آغاز کرد این موسسه دارای مجوز رسمی از وزارت ارشاد است وبا جذب قاریان برجسته ی بین المللی جزو بهترین موسسه های مشهد است. 

محمد محمدی جانباز 70% نفر برتر قرائت قرآن جانبازان کل کشور و نفر برتر مسابقات قرائت قرآن ورزشکاران کل کشور می باشد.

یکی از فعالیت های محمد محمدی جانباز 70% جنگ تحمیلی مدیریت مدرسه قرآنی نیایش رضوان ( آموزش تخصصی قرآن)  می باشد.

 

طرح «تلاوت نور» در مؤسسه ‌نیایش رضوان برگزار شد

محمد محمدی، مدیر مؤسسه قرآنی نیایش رضوان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با بیان این مطلب گفت: طرح «تلاوت قرآن» با هدف آموزش تلاوت قرآن کریم به علاقه‌مندان و کشف استعدادهای جوانان و بزرگسالان در حوزه تلاوت اجرا شده است.

وی ادامه داد: مؤسسه قرآنی نیایش رضوان، به‌منظور پرکردن اوقات فراغت در ترم تابستان این طرح را برای مقطع سنی ابتدایی و متوسطه در رشته‌های روخوانی، روان‌خوانی، حفظ، تجوید مقدماتی، تجوید پیشرفته، صوت و لحن و مفاهیم برگزار کرده است.

bbi7_h998.jpg

محمدی درباره طول دوره این طرح، گفت: این طرح همه روزه در مکان مؤسسه در حال اجرا شدن است که طی نظر‌سنجی که در برگزاری از علاقه‌مندان و قرآن‌آموزان صورت گرفته است، 90 درصد موفقیت در برگزاری این کلاس‌ها را اعلام کردند.

گفتنی است؛ این مؤسسه در مشهد، خیابان رضا، شهر فرخی جنوبی 3، پلاک 152 واقع شده است.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و برنامه ها در ادامه ی فصول سال میتوانند با شماره ی تلفن 09153150083 آقای محمد محمدی تماس حاصل نمایند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
[ ]

کد بارش گل رز به دنبال موس